Hírek>> Tájékoztató

Tájékoztató

Tisztelt Partnerünk!

Sokunkkal együtt kollégáim és jómagam is aggódva figyeljük a vírusfertőzés miatti híreket, és bár irodatechnikai beszállító és szolgáltató munkánkat közvetlenül nem érintik az eddig bevezetett kormányzati intézkedések, ezúton szeretnénk tájékoztatást nyújtani a járványügyi veszélyhelyzettel kapcsolatban, az Önökkel való együttműködésünket, szolgáltatásainkat érintően a FOTOREX Irodatechnika Kft.-nél foganatosított intézkedésekről, melyeket az Ügyfeleink és kollégáink egészségének megőrzése érdekében tettünk.


Tisztelettel kérjük, figyelmesen tanulmányozzák át az Önöket érintő tájékoztatónkat!

  • Mindenekelőtt szeretnénk informálni és biztosítani, hogy az Önök irodatechnikai szolgáltató partnereként minden tőlünk telhetőt megteszünk azért, hogy a lehetőségekhez képest továbbra is az eddigiekben megszokott színvonalon, maradéktalanul elláthassuk szerződésben vállalt és szerződésen kívüli, eseti megbízásos feladatainkat.
  • Szolgáltató tevékenységünket a híreket figyelemmel kísérve, s a mindenkor hatályos hatósági jogszabályoknak, rendeleteknek, határozatoknak megfelelve, valamint az adott helyzetben rendelkezésünkre álló lehetőségeink szerint végezzük.
  • Természetesen az Ügyfeleinknél életbe lépő, minket érintő, s velünk ismertetett intézkedéseket, speciális igényeket, kéréseket, vállalti szintű utasításokat is figyelembe vesszük, s lehetőségeink szerint, a legnagyobb odafigyeléssel alkalmazkodunk hozzájuk, illetve betartjuk azokat.
  • Ezúton is kérjük Tisztelt Ügyfeleinket, hogy ha a velünk való együttműködést érintő szabályozásokat hoznak, legyenek szívesek velünk azt megosztani (például ideiglenes irodabezárás, home-office elrendelése, külső partnerekkel való kapcsolattartást érintő szabályozások, személyes látogatási-, kapcsolattartási tilalom, stb).

A járványügyi veszélyhelyzetre tekintettel, a magunk részéről az alábbi, a szolgáltatásainkat, együttműködésünket érintő intézkedéseket vezetjük be:

  • 2020. március 16.-i hétfői naptól kezdődően munkatársaink minden egyes szállítási, rendszeres, vagy soron kívüli karbantartási, javítási tevékenységük előtt telefonon felveszik az általunk Önöknél ismert, vagy Önöknél részünkről elérhető kontaktszeméllyel a kapcsolatot és a munka elvégzésének lehetőségeiről szükségességéről, körülményeiről és az Önök igényeiről előzetesen egyeztetnek Önökkel.
  • A belső és külső meetingeket, megbeszéléseket, találkozókat, tanfolyamokat lemondjuk, illetve a személyes találkozók helyett, lehetőségek szerint telefonon, vagy digitális úton, online tartjuk meg (e-mail, MS-Teams,hangouts-meeting, messenger, skype, stb.), illetve azt kérjük, hogy Ügyfeleink is ezeket a csatornákat használják felénk.
  • Ügyfeleink és munkatársaink egészségének megőrzéséhez szeretnénk hozzájárulni azzal is, hogy a karbantartási-, javítási tevékenységünkhöz kapcsolódó látogatásainkkor az általunk szervizellátásban részesített irodatechnikai eszközök olyan felületeit, amelyek a kezelés során közvetlen és sűrű kapcsolatba kerülnek emberi érintéssel, a készülék kezelését, szervizelését megelőzően, s azt követően munkatársaink fertőtlenítő hatású tisztítószerrel letisztítják; különös tekintettel a készülékek ezen részeire: kezelőszervek, nyomógombok, érintő kijelző LCD-panel, dokumentumadagoló kezelő része, papírfiók kilincsek, papírkimeneti és a készülék kinyitására szolgáló felületek. Tisztelt Ügyfeleinknek javasoljuk ezeknek a felületeknek a saját takarítószemélyzetük, vagy gépkezelők általi napi fertőtlenítő, vagy kiemelt takarítását is!
  • Az átalánydíjas karbantartási szolgáltatási megállapodások keretein belül végzett időszakos szervizeket, karbantartási- és javítási munkákat - előzetes telefonos egyeztetést követően - továbbra is elvégezzük, kivéve Ügyfeleink ennek elhagyására vonatkozó kifejezett kérése esetén.
  • A teljes körű üzemeltetéses szolgáltatási megállapodások keretein belül, az Ügyfeleink, illetve az eszközök által jelzett és kért karbantartási szervizeket, illetve javítási munkákat, kellékanyag kiszállításokat - előzetes telefonos egyeztetést követően - továbbra is elvégezzük, kivéve Ügyfeleink ennek elhagyására vonatkozó kifejezett kérése esetén. Az erre a szervizkonstrukciókra jellemző olyan látogatásainkat, amelyek kizárólagos célja az elszámolásunk és számlázásunk alapját képező időszakos számláló leolvasások elvégzése, időlegesen felfüggesztjük.Kérjük Tisztelt Ügyfeleink együttműködését abban, hogy az időszakos számláló állásokat munkatársaink megkeresésére telefonon jelentsék be, vagy e-mail-en keresztül legyenek szívesek eljuttatni hozzánk.Amennyiben ehhez technikai útmutatásra van szükségük, help-desk-es és/vagy szerviztechnikus munkatársaink telefonon, vagy e-mailen készséggel állnak rendelkezésükre, hogy segítséget nyújtsanak.
  • A tevékenységünkhöz kapcsolódó irodatechnikai eszköz, toner, kellékanyag és alkatrész ellátottságot biztosítjuk, azok igény szerinti kiszállításáról, beépítéséről továbbra is gondoskodunk. Az irodaszer és létesítményüzemeltetési cikkekkel történő ellátást is fenntartjuk.
  • Beszállítónkkal történő egyeztetés, s a tőlük kapott információk szerint, a jelenlegi helyzet alapján, az ellátottságot – egyes eseti jellegű és elszigetelt, kisebb áruhiányok kivételével – biztosítottnak és zavartalannak látjuk. Az irodagépek üzemeltetetéséhez szükséges tonereket és kellékanyagokat, fokozottan feltöltött saját raktárkészletről biztosítjuk.
  • Munkatársaink külföldi utazást nem terveznek, azokat nem engedélyezzük, illetve bármilyen külföldre megvalósult utazást, vagy az ismert gócpontokból érkező személyekkel való kapcsolattartást, munkatársaink a társaság vezetőjének kötelesek haladéktalanul bejelenteni, s azt követően munkatársunkra nézve minimum 2 hetes otthontartózkodást írunk elő. Ugyanez vonatkozik arra az esetre is, ha munkatársaink igazoltan vírushordozó, vagy megbetegedett személlyel érintkeznek.
  • Munkatársaink személyes higiéniájukról fokozottan és sűrűn (a készülékek üzemeltetési helyét biztosító helyiségekbe történő belépésük előtt és annak elhagyását követően) gondoskodnak. Az ehhez szükséges tisztálkodó és fertőtlenítő hatású személyes eszközökkel ellátjuk őket, annak fogyását napi szinten ellenőrizzük, pótlásáról folyamatosan gondoskodunk. Az alapvető udvarisassági szabályokat továbbra is betartva, munkatársaink kerülik a kézfogással járó üdvözléseket.


Bármilyen irodatechnikai, irodaüzemeltetési megoldásokkal kapcsolatos kérdésükkel, igényükkel, a továbbiakban is forduljanak hozzánk bizalommal!
Munkatársainkkal együtt a továbbiakban is igyekszünk a legjobb tudásunk szerint segíteni, és kiszolgálni Önt, Önöket.



Szíves figyelmét és együttműködésüket megköszönve,
Üdvözlettel,

Vakán Zoltán
ügyvezető
FOTOREX Irodatechnika Kft.
H-1148 Budapest, Lengyel u. 16.
Telefon/Fax: +36 1 470 4020
Mobil: +36 20 982 8440
Honlap: www.fotorex.hu
Központi e-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezze a Javascript használatát, hogy megtekinthesse.

TELJES KÖRŰ IRODATECHNIKAI MEGOLDÁSOK
PARTNEREINK SZOLGÁLATÁBAN – 1996. ÓTA

© 2009-2020 FOTOREX Irodatechnika Kft.

A weboldalon található anyagok kizárólag a FOTOREX Irodatechnika Kft. hozzájárulásával és a forrás megjelölésével használhatóak fel.